Mjukstart.

Sådär då va vi igång igen efter några dagars vila för Turbo. Vila efter vaccin och alla intryck är han värd min stjärna! Mamma har haft stallet hela helgen för jag har jobbat långhelg...Tack bästa mammi! :)

Idag måndag blåste det full storm ute..allt bara yrde runt i stallet kändes det som.!!
Fixade och gjorde snyggt i stallet,tog sen in min fina och gjorde iordning. Idag var en huvadag:) Trodde du Turbo skulle vara mer på tårna än han var...han brydde sig zero om all blåst idag:)
Gick med han ett varv på banan som jag brukar innan jag stiger upp, idag var det lite kort med tålamod när jag skulle stiga upp för Turbo men jag väntade tålmodigt till han stod helt stilla och jag steg upp och vi passet började med långa tyglar ett par varv:)
Han var inte riktigt hundra till arbete men efter en stunds trav,övergångar,cirklar m.m släppte det loss i kroppen och han var väldigt fin:) Red ett joggingpass idag med tanke på att han vilat sen i torsdags, Bra jobbat !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0