Min fina,duktiga häst!

Min fina underbara häst gick super fint idag:) Markarbete / mentalövningar. Tre bommar på volt, tre på långsidan men 5meter emellan och slalom konor på andra långsidan. Mycket galopparbete,positiv och samarbetsvillig till tusen:) Mamma berömde oss för våran utveckling tillsammans,det värmer! :)
Varenda positiva framsteg från min fina häst får mig känna mig ännu mera stolt och glad för vad vi har arbetat fram tillsammans hitills :) !
Jätteduktig som sagt och Turbo tyckte verkligen det var kul, så ska det vara ! :)

Gick på transporten ett par gånger också, fram på mitt kommando,stanna på vägen och fram igen sen backa hela vägen ut. BRAAAVO :) Kanon bra gjort !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0