Process

Torsdag vila för Turbo. Har ridit varannan dag och det är väl inte riktigt det jag tänkte men mycket jobb för mig blir de emellanåt!!

Fredag framridning i skogen med en tjej i stallet och hennes valack:) Turbo var super cool och pigg. Red sen ett genomkörande pass på banan, galoppen var väldig jobbig för Turbo idag så vi fokuserade mest på traven.länga och korta och i slutet av passet var det som att vi svävade fram, nöjd:)!
Lördag vila, Var i Göteborg med familjen och det ösregnade så han fick massage på stallgången,mys!

Söndag,en tjej provred Turbo igen för medryttare och de var likadant vid uppsittning men hon fick ordning på honom efter några steg,och dom jobbade på tillsammans och gjorde det bra. Avslutade när det gick som bäst och Turbo verkade hel nöjd:)
Men jag har känslan av att det sitter något i hans kropp som tar emot,kan vara sadel,sträckning ja vem vet...så nu blir det fortsatt ridning men skall ringa både massören och laserbehandlaren och sadelutprovaren, startat en process då han inte riktigt är bekväm i mer krävande pass! Han förtjänar det allra bästa min pärla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0