SNÖ :)

Ja då var snön här för vinter 2012, härligt !:) I onsdags var det löshoppning, och min fina Turbo var super duktig. Började med att han sprang på transporten dit, hoppade som en stjärna och fick utmärkt och 10poäng i bedömning av tränaren. Turbo skötte sig jättefint hela träningen, på G hem så blev han lite spänd för kossorna som muade i mörkret och vi fick ta lite längre tid på oss att lasta (10 min) ! Mamma var med som hästfångare och givetvis en underbart duktig medhjälpare, Tack bästa mamma!:)

Torsdag, Ledig dag för Turbo, Mamma fixade stallet !

Idag fredag. red jag ut på mammas häst med sällskap av min vän Mallan och hennes Prince,pigga och glada. Väldigt halt så vi red i kohagen :)
Bea i stallet red Turbo ett kanon fint pass på banan i skritt och trav, framsteg för dom båda då Turbo var mer avslappnad idag och Bea kunde rida på mera :)
Fantastiska fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0