Kompisar!!

Söndag vila för Turbo och Grettir!!
Idag Måndag var det premiär ridtur för mamma och Grettir med mig och Turbo som sällskap:) Mamma och Grettir skrittade iväg i rask skritt,så jag och Turbo fick länga på stegen:)
Red björkrundan i skritt och trav samt tölt ;)! Hästarna var super pigga,glada och lyckliga! Ibland Turbo först och ibland Grettir, Men Turbo trivdes bäst längst fram i ledet:) Jätte nöjda alla fyra!

Efter uteritten släppte jag ut Turbo i hagen och Grettir fick torka lite i boxen för sen var det dags för transportåkning till veterniären för vaccination:) Till en början gick det trögt...men sen tog jag linan bakom honom och han gick snällt på och ställde sig till rätta!:)
Åkte in till stan och köpte mat till mig och mamma sen åkte vi till Travet och Grettir fick vaccin, Allt klart på 5minuter och vi åkte hemåt:) Med en lärdom att Grettir är 16 och inte 18 hehe ;) Så noga läste vi passet....! Han är för go :)
Framme i stallet och Grettir gick ut till Turbo,som dom hade längtar efter varandra:) Kompisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0